2017-11-17 紐約馬拉松2017 Jacky Ma

準備足大半年嘅紐約馬,訓練其間要好自律(體重控制, interval, tempo, LSD, strength/cross training) 並不斷留意身體反應,作出調整,到最後定目標時間3:40。

只預早2日到紐約,航班仲要delay 4個鐘..(故事教訓應早多1日出發比較穩陣),幸好飛機上瞓到,只有少少jetlag,到步後即去EXPO取跑手包,好高興在EXPO相遇RMAC兩大型男 - Felix & Jason。

比賽當日(Nov 05th) 陰天小雨,10-13'c,等起步時幾凍,幸好有帶disposable雨衣保暖,知道這條賽道係世界六大馬中最難,沒有諗太多只集中精神keep好pacing

頭半程還算輕鬆,望吓其他跑手,風景,打氣市民,氣氛好好,好多樂隊演奏,影吓相,keep 5分 - 5分20秒 pacing,半程時間1小時50分,目標內,但24km後橋和上斜路段不斷增加,對大腿開始緊,步頻由180跌到170,左右小腹有點痛,即用手按壓,時好時差,心感有點不妙......

世界大賽水站非常充足,2-3km已有 Gatorade /水,但諗唔到食物供應好少,全程只見2次香蕉,(其中1次係市民提供),同1次Gel。

終點係Central Park斜坡上,真係辛苦到尾,最終時間3小時50分,雖然做唔到target時間,但已盡了力,個完成牌得來不易喔!